Heeft u een vraag en wilt u graag in contact komen met onze medewerkers?

Of ga naar de contact pagina

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je autoverzekering? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hieronder vind je per product de meest gestelde vragen.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met ons via info@poliscounter.nl of 088-7303636.
We helpen je graag verder!

Ik heb in het weekend een auto gekocht, wat nu?

Er zijn drie mogelijke uitkomsten van uw aanvraag

1. Uw aanvraag is geaccepteerd
De aanvraag is in goede orde ontvangen en verwerkt. U hoeft niet meer te doen en de polis zal per e-mail of per post worden verzonden.

2.Uw aanvraag is in voorlopige dekking genomen
De aanvraag is in goede orde ontvangen. De verzekeraar wil de aanvraag nog wel eerst beoordelen voordat er wordt overgegaan tot definitieve acceptatie. U bent echter wel verzekerd tot de datum die in de e-mail wordt genoemd.

3. Uw aanvraag wordt niet meteen geaccepteerd
De aanvraag is in goede orde ontvangen en verwerkt. De verzekeraar is niet bereid u meteen te verzekeren en er wordt geen voorlopige dekking verleend. U krijgt wel op maandag een bevestiging of de maatschappij de verzekering alsnog accepteert.
Dit betekent dat je tot die tijd niet met de auto kunt gaan rijden.
Asl dit een probleem is, kunt u ons altijd bellen op 088-7303636 om na te gaan of wij dit probleem op kunnen lossen.

Bent u al klant bij de Poliscounter?

Voor het doorgeven van een autowijziging kun je  daarvoor  formulier "wijzig voertuig" op onze website gebruiken. Nadat de wijziging aan ons is doorgegeven wordt er voorlopige dekking verleend en kunt u met de auto gaan rijden. Uw autowijziging wordt direct per e-mail aan u bevestigd en u ontavngt op korter termijn de nieuwe polis. 

Meer veelgestelde vragen