Heeft u een vraag en wilt u graag in contact komen met onze medewerkers?

Of ga naar de contact pagina

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelautoverzekering? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hieronder vind je per product de meest gestelde vragen.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met ons via info@poliscounter.nl of 088-7303636.
We helpen je graag verder!

Hoe weet ik of ik ben verzekerd?

Als je een verzekering hebt afgesloten, ontvang je per e-mail de goedkeuring.

Zodra je bericht hebt ontvangen dat je voorlopige dekking is verleend of dat de aanvraag is goedgekeurd, kun je zonder zorgen de weg op. Je krijgt dan zo snel mogelijk je verzekeringspolis en groene kaart toegestuurd. Als je de polis per e-mail wilt ontvangen, vaak al dezelfde dag!

Na acceptatie meldt de verzekeringsmaatschappij het kenteken aan bij de RDW. Soms gaan hier enkele dagen over heen. De verzekering blijft van kracht tot de verzekering wordt beëindigd.
Als je de premie niet tijdig betaalt, schort de maatschappij de dekking op in afwachting van de betaling. Dit geeft zij ook door aan de RDW!
Op www.rdw.nl kun je on-line controleren of je auto verzekerd is.

Heb je vragen over de goedkeuring van je verzekering? Bel dan gerust onze klantenservice (088-7303636). Wij helpen je graag verder.

Meer veelgestelde vragen